Palautemarraskuun palautteet

PalauteMarraskuu paketissa

Palautemarraskuu on vihdoin paketissa. Ajatus ”miten saisimme enemmän palautetta?” on ollut työntekijöidemme toiveena ja päätimme kokeilla tämänkaltaisen kokonaisuuden toteuttamista. Onnistunut kokeilu, vaikka oli asioita, mistä odotettiin enemmänkin palautetta. Kirjalliset kommentit olivat erittäin mieluisia.

Kiitos Paljon kaikille osallistuneille ja palautteen antajille!

Teimme kuukauden aikana 999 työtä ja saimme 226 palautetta, joten voimme olla tyytyväisiä lopputulokseen. Oli ilo huomata, että palautteen antajat olivat tyytyväisiä saamiinsa kojeisiin. Hammaslääkäreiden antaman palautteen keskiarvo oli 4,78 asteikolla 1-5. Toivomme saavamme jatkossa palautetta muinakin aikoina, sillä uskomme sen parantavan yhteistyötämme entisestään. Haluamme muistuttaa, että meille voi jättää palautetta myös sähköisesti täältä meidän omilta kotisivuilta löytyvällä palautelomakkeella.

https://viphammas.fi/yhteydenotto/

”Palautekuukausia” tullaan kyllä toteuttamaan jatkossakin 🙂

 

Marraskuun aikana saimme palautetta 28:lta eri vastaanotolta. Yhteensä 55 lääkäriä antoi meille palautetta, joissa oli arvosteltu 32:ta erilaista työtyyppiä. Kiitos Paljon!

Palkinnot on arvottu ja tästä löytyy linkki arvonta videoon.

https://www.instagram.com/tv/CXS50-fMdJ3/?utm_source=ig_web_copy_link

Olemme yhteydessä voittajiin myös henkilökohtaisesti!

 

Pieni yhteenveto saamastamme palautteesta:

”Pinteet: Huippulaatua”

”Purenta: Ei tarvinnut tehdä mitään!”

”VIP:stä tulee erittäin hyviä kojeita, Kiitos siis kaikille hienosta työstä”

”Kojeiden istuvuus hyvä, napsahti paikalleen:) Kaikki OK”

”Twinblock istui aivan täydellisesti”

”Kauniit juotokset”

”Pyydetty koukku oli tosi toimiva”

”On superihana tehdä yhteistyötä kanssanne”

 

Parannettavaakin jäi:

”Pallopinteiden mutkat olisivat voineet olla aavistuksen pidemmät, jotta olisi saanut paremman otteen”

”Levityslevyä ei ole halkaistu lukon distaalipuolelta->levitys ei onnistu”

”Korotti hieman purennassa”

”Kevennetty kojeesta yläinkisiivialueelta, joka painoi ikeneen”

”Joskus(harvoin) joutuu soittelemaan perään”

”Säilytysrasia jäi kyydistä”

 

Saimme myös hiukan palautetta koskien numeroarvostelua. Kyseessä ei ollut tieteellinen tutkimus, mutta jatkoa ajatellen kuvaamme sanallisesti eri numeroita tarkemmin. Näiden lisäksi kirjallisen lisäpalautteen saaminen on kaikissa tilanteissa hyvä asia ja toivottavaa.

5: desinfioitu koje otetaan pussista, huuhdellaan ja napsautetaan potilaan suuhun, sovittamiseen kuluu max 5 minuuttia. Koje istuu hyvin.

4: muuten sama, mutta sovitukseen kuluu aikaa 5-10 minuuttia

3: lievää epäsopivuutta, mutta koje saadaan istumaan hyvin. Aikaa kuluu yli 10 minuuttia.

2: kojeesta puuttuu jokin elementti tai se ei vastaa työtilausta, minkä vuoksi se palautetaan laboratorioon korjattavaksi

1: koje ei istu suuhun, uusi jäljennös ja kojeen palautus laboratorioon korjattavaksi